Salarisadministratie

Wat betreft de administratie, overeenkomsten en fiscale aandachtspunten kunnen wij u op het gebied van personeelszaken geheel ontzorgen. Via een digitaal loondossier verzorgen we voor u en uw werknemer de salarisadministratie. Die werkwijze wordt door onze relaties ervaren als handig, efficiënt, tijdbesparend en voldoet aan de AVG-wetgeving. We houden graag korte lijnen met werkgevers en kunnen u direct telefonisch of via e-mail assisteren waar nodig.

Als aanvullende dienstverlening kunnen we u helpen bij de vormgeving van arbeidsovereenkomsten. Bij een arbeidsovereenkomst spelen vele factoren een rol zoals Wet- en regelgeving, beloningshoogte versus de werkgeverslast, de CAO en pensioenregelingen.

Voor nadere informatie kunt u vrijblijvend contact opnemen met salarisadministratie@fiscaliteiten.nu of 0162-462247.

Heeft u een vraag?

Privacy verklaring

5 + 8 =

Nieuwstraat 2
4921 CX Made

+31 (0)162-462 247